FAQS NYA

VI ERBJUDER DEN BÄSTA LÖSNINGEN FÖR ERT MÖTE


FAQ'S

Vanliga frågor (FAQ) eller Frågor och svar (Q & A) är listade frågor och svar, alla ska vara vanliga i vissa sammanhang och relaterade till ett visst ämne. Formatet används vanligtvis på e-postadresslistor och andra onlineforum där vissa vanliga frågor tenderar att återkomma.

F.   MIN INBOKADE TELEFONTOLK HAR INTE RINGT, HUR GÖR VI?


Det är alltid tolkanvändaren som ringer upp tolken vid telefontolkningar. Eftersom telefonsamtalet är förenat med en kostnad är det tolkanvändaren som ringer upp tolken.

F.   VI HAR GÅTT ÖVER TIDEN BEHÖVER VI SOM KUNDE RAPPORTERA TILL SPRÅKRESURS?


Nej, det är alltid tolken som sköter sin tidsrapportering på egen hand. Ni som kund behöver aldrig rapportera eventuell övertidvarken vid telefontolkning eller platstolkningar.

F.   ÄR MAN TVUNGEN ATT BINDA SIG TILL ER FÖR ATT BOKA TOLK?


Nej, man är inte tvungen att binda sig till oss på något sätt. Vi kan fakturera enskilda tolkningar, många av våra kunder lyder under avtal och får egentligen inte använda andras tolktjänster.

F.   VAD ÄR MINSTA BOKNINGSBARA TID, KAN MAN T.EX. BOKA 10MIN PÅ TELEFON?


På plats är minsta bokningstid en timme, därefter har vi efterföljande halvtimmar. Jämfört med en halvtimme på telefon och därefter efterföljande kvartar.

Ring oss: 010- 168 68 70

Copyright @ All Rights Reserved